Heldere communicatie en een passende presentatie dragen bij aan een goede reputatie. Corazon Communicatie ontwikkelt strategische communicatieplannen, coördineert de productie van on- en offline middelen zoals jaarverslagen, corporate brochures, promotiefilms en bewaakt reputatie op social media.
Goede pers - betaald en onbetaald - helpt bij het verkrijgen van een goede reputatie. Daarom verzorgt Corazon Communicatie het volledige publiciteit -en perstraject: contacten met journalisten, schrijven van persberichten, columns en artikelen, begeleiden van persgesprekken, woordvoering, en de follow up en check op output in de diverse media.
Relevante (online) content is noodzakelijk om je businessdoelstellingen te behalen. Corazon Communicatie regelt via contentschema's de productie en distributie van de juiste content via het juiste kanaal, voor het juiste publiek. Uiteindelijk doel is natuurlijk om je doelgroep te boeien en te binden.
Een global mindset en een Master van de University of Exeter (GB) maken dat Cora zich zeer op haar plek voelt in een internationale setting. Haar talenkennis en open houding komen goed van pas bij contacten met internationale partners en het realiseren van 'grenzeloze' projecten en producties.